دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

برگه ما چهار ساله شد

سلام دوستان و علاقه مندان گرامی این برگه اطلاعاتی 

از همه عزیزانی که با نظرات و پیامهای زیبایشان ما را محبت میبخشند، قلبا سپاسگذارم. 

اینکه برگه اطلاعاتی ما و شما همه دوستان عزیز پا به سال پنجم خود گذاشت. (البته من اینرا کاملا فراموش کرده بودم و یکی از دوستان بسیار عزیز با عرض محبت شان یادآور شدند. ازیشان نیز خیلی سپاسگذارم.)  

درست چهار سال و چند روز قبل زمانیکه دانشجوی دانشگاه بودم، خیلی به اطلاعات عامه و دانستنی ها علاقه داشتم و در هر مورد مطالب جالب و خواندنی را جمع آوری میکردم. همین اشتیاق من سبب شد تا این برگه را براه اندازم تا مطالب مفید و خواندنیی را که جمع آوری میکردم را اینجا برای خواندن و دانستن سایرین شریک سازم. 

اینک چهار سال میگذرد و بفضل و احسان پروردگار بزرگ و یاری دوستان برگه ما یکی از پربازدیدترین وبلاگهای فارسی (با بیش از ۱.۷ ملیون بازدید کننده) گردیده و روزانه هزاران تن از دوستان از داشته های مفید این وبلاگ مستفید میشوند. این برای ما جایست بسا افتخار. 

 

یکبار دیگر از پیامها و کومنت های همه دوستان اظهار سپاس میکنم و امیدوارم همیشه ما را با نظرات نیک و مفید تان یاری بخشید تا بتوانیم ازین بیشتر مصدر خدمت و اطلاع رسانی مفیدتری برای شما باشیم. 

 

سپاس 

ابتهاج

 

  http://www.daneshnamah.com

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:58

ابتهاج عزیز تبریک دست خالی مرا بپذیر .حیف این شکلکها گل ندارن وگرنه یه دسته گل هم برات می گذاشتم .شاد وموفق باشی دوست من

تشکر بیتا جان. همین محبت و رضایت شما و دوستان از همه چیز برایم بیشتر و مهمترست... شاد باشی دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد