دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

بزرگترین بیلبورد جهان

این بیلبورد در مرکز مسکو واقع شده  و مساحت آن 6000 متر مربع است .. ماشین هایی در اندازه ی واقعی بر روی آن قرار دارند که در شب چراغهای آن روشن می شوند

www.SorenPhoto.com

.

ادامه مطلب ...

ده نفر از عجیب ترین های دنیا

ده نفر از عجیب ترین های دنیا

 

 Most Bizarre People on Earth
 

============ ========= ========

  Ngoc: three decades without sleep

 

یک تایوانی 64 ساله که بیش از سی سال است که نخوابیده است،این مرد بعد از یک تب در سال 1973 دیگر نتوانسته بخوابد. ظاهرا این بیخوابی طولانی تاثیری هم بر سلامتی اش نداشته است.او در یک مزرعه زندگی می کند و از خوک و مرغ نگهداری می کند و این کار تمام وقت او را می گیرد.




 
 Bhagat: had his twin brother on his stomach

یک مرد هندی که برادر دوقلو اش را حامله بود. یکی از عجیب ترین موارد پزشکی که یک از دو جنین در داخل رحم دیگری مدفون شده است.او همیشه فکر می کرد که توموری در داخل شکم خود دارد تا اینکه این تومور زیادی بزرگ شد و پزشک ها پس از عمل اعضای انسان را از داخل شکم او بیرون آوردند.نکته جالب این است که وقتی یک دوقلو در بدن دیگری اسیر می شود می تواند به زندگی خود مثل یک انگل ادامه دهد تا زمانی که شروع به صدمه زدن به میزبان خود می کند.

Yokoi: spent 28 years hidden after WWII

یک سرباز ژاپنی که حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم از ترس آمریکایی ها ۲۸ سال در خفا زندگی می کرد.او از سال 1944 تا 1972 در یک غار جنگلی زیر زمینی با دو نفر از ساکنان آنجا زندگی می کرد ، حتی پس از آنکه اعلامیه های پایان جنگ را دیده بود.

 

Mehran: lives at the Airport since 1988

مهران کریمی ناصری (یک پناه جوی ایرانی) که از سال ۱۹۸۸ در فردوگاه دو گل پاریس زندگی می‌کند و از آن بیرون نیامده است.او به کشورهای مختلفی تقاضای پناهندگی داد که ناموفق بود. ظاهرا فیلم ترمینال که در سال ۲۰۰۴ ساخته شده بود و تام هنکس در آن بازی می کرد با الهام از مهران کریمی ناصری بوده است. با وسیله ها و کیف ها او همیشه شبیه یک مسافر است و کسی به او توجه نمی کند.

Mitsuo: a japanese Jesus Christ

یک سیاستمدار ژاپنی که فکر می‌کند خدا و مسیح است و تصمیم دارد دنیا را با رسیدن به مدارج سیاسی تغییر دهد. او قایل به یکی بودن دین و سیاست است و می‌خواهد قوانین سازمان ملل را تغییر بدهد و … (نخیر احمدی نژاد نیست!).او در انتخابات زیادی شرکت کرده ولی موفق نشده است.

Bihari: most officially dead person

بیهاری هندی که یک کشاورز است در سال ۱۹۷۶ تا 1994 رسما مرده اعلام شده بود و او ۱۸ سال با دولت و بوروکراسی هند جنگید تا ثابت کند که زنده است. ظاهرا عمویش با رشوه او را رسما و دولتی کشتانده بوده است تا زمینش را تصاحب کند.او زمانی متوجه شد که می خواست از بانک وام بگیرد. بعدا معلوم شد که حداقل صد نفر دیگر هم سرنوشت او را دارند

این انجمن الان 20،000 عضو دارد که تا سال 2004 آنها موفق شدند که 4 نفر از اعضا را زنده اعلام کنند.

Icke: our salvation from Reptilian Humanoids

دیوید ایکه که یک بازیکن حرفه ای سابق فوتبال بریتانیایی است، معتقد است جهان را کسانی اداره می‌‌کنند که از نسل خزندگانند. به نظر او این افراد تمایلات کودک آزاری و شیطانگرایانه دارند. او الیزابت دوم و جرج بوش را از نسل خزندگان قدیم می‌داند و در کتاب‌هایش (۱۵ کتاب) سعی می‌کند این افراد را معرفی و جهان را از دست آنها نجات دهد.او پس از یک سخنرانی 5 ساعته برای دانش آموزان مورد تشویق دانشگاه تورنتو در سال 1999 قرار گرفت.


Bawden: the self-elected Pope Michael I, from Kansas

الن بادن آمریکایی که از سال ۱۹۹۰ خود را به به پاپی انتخاب کرده است. او و طرفدارنش انتخابات واتیکان را به رسمیت نمی شناسند. الن را ۶ نفر از جمله والدینش با پاپی برگزیدند. او همچنان به کارش ادامه می‌دهد.


Nakamatsu: photographed and analyzed every meal for 34 years

ناکاماتسو مخترع ژاپنی که بیش از ۳۰۰۰ اختراع داشته (از جمله فلاپی دیسک) و رکورد جهانی را برای تعداد اختراعاتش دارد. او در ۳۴ سال گذشته از تمام غذاهایی که خورده عکس گرفته و آن را تجزیه تحلیل کرده. هدفش این است که ۱۴۰ سال زندگی کند.

Lotito: mister eat-it-all

میشل لوتیتوی فرانسوی همه چیز می خورد از تلویزیون گرفته تا دوچرخه از آهن گرفته تا شیشه و پلاستیک و … البته اگر آن شی کمی برزگ باشد خوردنش نیز طول می کشد. مثلا دو سال طول کشید از1978 تا 1980 که او توانست یک هواپیما را بخورد. ظاهرا او یک معده و روده ای با دو برابر ضخامت قابل انتظار دارد و اسید گوارشی او دارای قدرت غیر معمولی است که به او امکان خوردن فلزات را می دهد








ده شهر گران آسیا از نگاه بیزینس ویک .

ده شهر گران آسیا از نگاه بیزینس ویک .

 این شهرها بترتیب از گرانترین به شرح زیر است.



۱-سئول

بلیط سینما: $8.67(۸۱۵۰ تومان)

یک وعده غذای ساده: $18.09 (۱۷۰۰۰ تومان)

قیمت یک دستگاه ماشین لباسشوئی: $1,096.82 (۱۰۳۱۰۰۰ تومان)

یک کیلو برنج: $5.07 (۴۷۷۰ تومان)

یک نوشابه : $1.07 (۱۰۰۰ تومان)

ادامه مطلب ...

انتخاب زیباترین زندانی در زندان زنان

هر ساله مراسم انتخاب زیباترین زندانی در زندان زنان Good Shepard واقع در بوگوتا (پایتخت کلمبیا) برگزار می شود و طی این مراسم زیباترین دختر زندانی در کلمبیا انتخاب می شود. امسال نیز این مراسم برگزار شد و دوشیزه Yuri Uribe به عنوان زیباترین زندانی انتخاب شد. او به جرم خمل مواد مخدر به تحمل ۵ سال حبس محکوم شده است. زندان Good Shepard بزرگترین زندان زنان در کلمبیا می باشد.

کوچکترین و کم مصرف ترین پردازنده دنیا

  کوچکترین و کم مصرف ترین پردازنده دنیا 

 

در حدود یک سال پیش شاهد یک نوآوری جدید دیگر از کمپانی Intel بودیم سال گذشته این کمپانی اقدام به معرفی کوچکترین و کم مصرف ترین پردازنده های موجود در جهان کرد.

 

این پردازنده ها که بر پایه معماری Atom طراحی شده اند از تکنولوژی ساخت 45nm و 512KB L2 Cache بهره می برند. اما یکی از اهداف Intel از عرضه Atom استفاده از آن در سیستم های Mobile و با مصرف انرژی بسیار پایین بود بطوری که این پردازنده ها در سیستم های Mobile مصرفی مابین 0.65 وات تا 2.5 وات دارند.

 البته لازم به ذکر است یک پردازنده Atom از 47 میلیون ترانزیستور در سطحی به مساحت 25 میلیمتر مربع تشکیل یافته است و به همین دلیل Atom کوچکترین پردازنده جهان تلقی میشود، برای سیستم های Mobile معماری Atom با اسم رمز Silverthorne و با نام تجاری Atom Z5xx به بازار عرضه شد.

 اما Intel در تاریخ March 2008 2 میلادی تصمیم به وارد کردن Atom به بازار PC و Notebook گرفت و در این تاریخ شاهد عرضه Atom با اسم رمز Diamondville برای مصارف عمومی بودیم.

خوش پوش ترین های دنیا

مجله ونیتی فیر شصت و نهمین لیست سالانه خوش پوش ترین های دنیا را اعلام کرد. در بخش خوش پوش ترین زوج های دنیا، آنجلینا جولی و برد پیت به عنوان خوش پوش ترین زوج 2008 انتخاب شدند. در لیست مجله ونیتی فیر، این زوج برای دومین بار در صدر لیست قرار گرفتند و بر دیوید و ویکتوریا بکام و آشتون کوچر و دمی مور پیشی گرفتند. این مجله نحوه لباس پوشیدن آنجلینا را هنگام بارداری ستایش کرد و به تعداد بیشماری از ظاهر شدن های بی عیب برد پیت بر روی فرش قرمز اشاره کرد

ادامه مطلب ...

بزرگترین مجتمع اداری دنیا

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
 Chicago Merchandise Mart, Illinois, USA