دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

عجیب ترین عکس هایی که تا به حال دیده اید!


هر روز در زندگی تک تک ما انسان ها اتفاقاتی می افتد که اکثرا برای ما عادی می باشد. اما تصاویر زیر با اتفاقات و رویداد های زندگی یک فرد معمولی فرق دارند. شاید یک انسان عادی در تمام زندگی خود شاهد هیچکدام از تصاویر زیر نباشد. در هر صورت در این صفحه سعی کرده ایم تا عکس های جالبی را برای شما گرامی یاران تهیه کنیم. توضیح هر عکس را در زیر آن می توانید بیابید. امیدواریم از این تصاویر لذت کافی را ببرید و ما را با نظرات خوبتان خوشنود سازید.
 

www.hamtaraneh.com

بزرگترین سگ دنیا
 

 

www.hamtaraneh.com

اسکلت غول پیکری که در خاورمیانه یافت شد!
 


ادامه مطلب ...

جسد بسیار عجیب یک دختربچه در سرزمین مردگان ایتالیا

سرزمین مردگان در صومعه ای در ایتالیا
سرزمین مردگان در حالی در ایتالیا کشف شده است که معروفترین و عجیب‌ترین جسدی که در این صومعه قرار دارد، جسد دختر بچه ی 2 ساله ای به نام" روسالیاو لومباردو" است، که در سال 1920 به این صومعه تحویل داده شده است.  

در زیر زمین یک صومعه در شهر سیسیلی ایتالیا ،سرزمین مردگان قرار دارد.
 
در این سرزمین کوچک،اجساد مومیائی شده 8000 نفر با لباسهای فاخرشان کشف شده است.
 
ثروتمندان پالرمو ( بخشی از سیسیلی )، نزدیکان خود را بین سالهای 1599 میلادی تا 1920 میلادی تحویل این صومعه داده‌اند و مسئولین صومعه آنها را در قفسه ها قرار داده و یا اینکه به صورت ایستاده به قلاب‌هایی وصل می‌کردند.
 
معروفترین و عجیب ترین جسدی که در این صومعه قرار دارد، جسد دختر بچه ی 2 ساله ای به نام" روسالیاو لومباردو" است، که در سال 1920 به این صومعه تحویل داده شده است.
 
جسد این دختر بچه در تابوتی قرار دارد که درب آن  از شیشه است. چهره او بعد از 88 سال همچنان طبیعی باقی مانده و مانند فردی است که به خواب شیرینی فرو رفته باشد.
 


زیرزمین این صومعه به پنج راهرو تقسیم شده است: بخش مردان، بخش زنان، بخش کشیشان صومعه، بخش راهبان و بخشی برای افراد بلند مرتبه جامعه همچون ارتشدارن، دانشمندان و وکلا.
 
در بخش زنان قسمتی را نیز به دختران باکره اختصاص داده‌اند، که در آن،چهار دختر باکره در کنار یک صلیب آویزان شده اند.

ده اعجوبه کوچک دنیا

بچه‌ها شخصیت جالب و عجیبی دارند، به نوعی که گاهی اوقات حرکات عجیب و غریب از خود نشان میدهند که باورش برای خیلیها مشکل است، گاهی اوقات آنان با وجود سن کم، دست به کارهای خارقالعادهای میزنند که باعث تعجب می‌شود و انسان را تا مرحله حیرت پیش میبرد درست مثل 10 بچهای که ما از آنان به عنوان اعجوبه یاد می‌کنیم، لطفا مطلب زیر را بخوانید.


«کیم اونگ یونگ»، باهوشترین فرد دنیا


این فوق نابغه کرهای در سال 1962 به دنیا آمد و در حال حاضر باهوشترین فرد دنیا محسوب می‌شود. او در چهار سالگی میتوانست زبانهای ژاپنی، کرهای، آلمانی و انگلیسی را بخواند. در پنج سالگی سختترین مسئله‌های دیفرانسیل و انتگرال را حل میکرد و بهره هوشی بسیار بالا یعنی بالای 210 داشت. کیم از 3 تا 6 سالگی دانشجوی افتخاری دانشگاه هانگ یانگ بود و در 7 سالگی به «ناسا» دعوت شد. او در پانزده سالگی دکترای خود را گرفت.


«گریگوری اسمیت»، کاندیدای صلح نوبل

گریگوری اسمیت در سال 1990 به دنیا آمد در دو سالگی میتوانست بخواند و در ده سالگی وارد دانشگاه شد. ولی نبوغ تحصیلی، تنها نیمی از داستان گریگوری اسمیت است.
او عاشق صلح می‌باشد و از سنین کم به عنوان حامی و یکی از فعالان حقوق کودک و صلح جهانی به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده است. او موسس سازمان بینالمللی دفاع جوانان است که اصول صلح را به کودکان و جوانان سراسر دنیا آموزش میدهد. او با بیلکلینتون و میخائیل گورباچوف مذاکره داشته و در مقابل سازمان ملل سخنرانی کرده است. گریگوری در 12 سالگی کاندیدای اخذ جایزه صلح نوبل شد.


«اکریت جاسوال»، جراح هفت ساله


اکریت جاسوال یک نوجوان هندی است که باهوشترین فرد هندی به شمار میرود. او در سال 2000 و در هفت سالگی اولین موفقیت پزشکی خود را به دست آورد. بیمار او دختری هشت ساله بود که پول کافی برای رفتن به بیمارستان نداشت. دست این دختر به حدی سوخته بود که جمع شده و به شکل مشت درآمده بود. اکریت هیچ تجربهای در جراحی نداشت، ولی این دختر را عمل کرد و او دیگر میتوانست انگشتان خود را باز و بسته کند. اکریت به مطالعات پزشکی خود ادامه داد و در دوازده سالگی دارویی برای درمان سرطان ساخت. او هماکنون کوچکترین دانشجوی دانشکده پزشکی هند است.


«کلئوپاترا استراتان»، خواننده سه ساله


کلئوپاترا در اکتبر 2002 در مولداوی به دنیا آمد. پدر او نیز یک خواننده است. کلئوپاترا کوچکترین خواننده پردرآمد دنیا به حساب میآید. او در سال 2006 آلبوم «در 3 سالگی» را روانه بازار کرد و رکورد فروش آلبومهای موسیقی دنیا را شکست. او برای هر آهنگ خود هزار یورو میگیرد.





«آلیتا آندره» نقاش دو ساله


آلیتا دو ساله است ولی نقاشی را پیش از این آغاز نموده است. وقتی «مارک جمیسون» رئیس گالری نقاشی ملبورن استرالیا نقاشیهای این هنرمند را دید آنقدر از آن خوشش آمد که تصمیم گرفت آنها را در یک نمایشگاه به نمایش بگذارد. این نمایشگاه با استقبال گرم تماشاچیان مواجه شد و همه میخواستند خالق آن آثار را ببینند در آن زمان بود که جمیسون تازه متوجه شد نقاش اصلی آن تابلوها دختر 22 ماهه هنرمند یعنی «آلیتا آندره» است.




«آرون کریپکه» در دوران دبیرستان استاد هاروارد شد


سائول در سال 1940 در نیویورک به دنیا آمد. او یک نابغه به تمام معنی بود. در چهار سالگی جبر را کشف کرد و در پایان دوره ابتدایی هندسه، حساب و فلسفه را به پایان رساند. در نوجوانی یک سری مقاله نوشت که معلوم شد همه اصول منطق کیفی هستند. در همان زمان از سوی دانشگاه هاروارد نامهای به او رسید که از وی دعوت میکرد برای تدریس به آن دانشگاه برود. او میگوید: «مادرم گفت باید اول دبیرستان را تمام کنم و بعد به دانشگاه بروم» بعد از دبیرستان، سائول استاد هاروارد شد و اکنون بزرگترین فیلسوف زنده دنیا می‌باشد.




«مایکل کرنی» لیسانسیه ده ساله و میلیونر تلویزیونی


مایکل کرنی 24 سال دارد. او در ده سالگی مدرک لیسانس خود را گرفت و در سال 2008 در مسابقه «کی میخواهد میلیونر شود» شرکت کرده و برنده یک میلیون دلار جایزه شد. او رکوردهای جهانی بسیاری دارد که یکی از آنها تدریس در دانشگاه در 17 سالگی است.



«الینا اسمیت» مشاور رادیویی 7 ساله


ایستگاه رادیویی شهر الینا زمانی به او به عنوان مشاور یا سنگ صبور یک شغل داد که او به رادیو زنگ زد و در پاسخ به زن شنوندهای که از کار بیکار و افسرده شده بود، گفت: «عزیزم فقط باید با دوستانت به ورزش بولینگ بروی و روزی یک لیوان شیر بنوشی.» توصیه الینا آنقدر برای شنوندگان جالب بود که این ایستگاه رادیویی هفتهای یک ساعت او را به عنوان سنگ صبور به استودیو دعوت میکرد. الینا مشاوره‌های مختلفی به شنوندگان میدهد و مشکلات بسیاری از به هم خوردن نامزدی تا از بین بردن بوی بد عرق را پاسخ میدهد. وقتی یک شنونده برای او نوشت که چطور شوهر پیدا کند؟ الینا پاسخ داد: «به خودت برس ولی زیاد آرایش نکن.» و وقتی شنونده دیگری پرسید چه کار کند تا نامزدش به سوی او بازگردد، گفت: «این مرد ارزش دلشکسته شدن ندارد. زندگی آنقدر کوتاه است که نباید به خاطر یک مرد آن را خراب کرد.»


«فابیانو لوییجی کاروانا» اعجوبه شطرنج


فابیانو یک نوجوان 16 ساله ایتالیایی است که در 14 سالگی استاد بزرگ شطرنج شد. او بهترین شطرنجباز زیر هجده سال در سراسر دنیاست.



«ویلی موسکونی» آقای بیلیارد در 6 سالگی


موسکونی معروف به آقای بیلیارد در آمریکا از شش سالگی به طور حرفهای بیلیارد بازی میکرد. او در حقیقت بازی بیلیارد را از تمرین کردن با سیبزمینیهای کوچک آغاز کرده بود. مدتی بعد پدرش به نبوغ او پی برد و او را در مسابقات بزرگ شرکت داد. او هماکنون
منبع : خانواده سبز


آیا خداوند ازینها پرسان نخواهد کرد؟

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


و


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


برای دیدن سایر عکس ها به ادامه بروید...

منتظر نظرات شما هستم!

ادامه مطلب ...

تصاویری عجیب و باورنکردنی از شهر پمپی ایتالیا

حادثه آنقدر ناگهانی روی داد که همه چیز در شهر به همان حالت که در اثنای زندگی روزمره بود دست نخورده ماند و امروز دقیقا به همان گونه که دو هزار سال پیش بودند باقی است. گویی زمان منجمد شده است.

ادامه مطلب ...

منجمد کردن حسد خود بعد از مرگ

showimage.jpg
 
یک خانواده انگلیسی قصد دارند بعد از مرگ، اجساد خود را منجمد کنند!
خانم Adele Cosgrove Bray می‌گوید: زمانی که این پیشنهاد را به همسر خود گفتم عکس العملی را که انتظار داشتم ندیدم و به جاش Richard شروع به خندیدن کرد اما پس از مدت یک ربع توانستم او را متقاعد کنم که من جدی هستم و شوخی نمی‌کنم!
همچنین این خانم اظهار داشته که من می‌خواهم زمانی که مردم منجمد شوم با این دیدگاه که در آینده با کمک تکنولوژی دوباره زنده شوم و زندگی در سال‌های آینده را تجربه کنم!
 
 
این طرح 10 دلار در هفته هزینه دارد، ولی آیا می شود با هزینه یک پیتزا (منظورم در همان کشور هست) به جاودانگی دست پیدا کرد؟!
این طرح سالهاست که در آمریکا وجود داشته و در دهه 70 میلادی اولین انبار نگه داری اجساد منجمد شده ساخته شد.
با توجه به اینکه در انگلستان همچین طرحی وجود ندارد این زوج به همراه تعدادی دیگری از مردم انگلستان که تعدادشان رو به افزایش هست قرار است بعد از مرگ اجسادشان به آمریکا منتقل شود.


انتشار غافلگیرانه عکس مشهورترین جاسوس جهان


در عکس در پشت سر پسر، مردی را با ظاهر یک توریست مشاهده می کنید که دوربینی به گردن انداخته است. اما این فرد بدون شک امروز مقام مشهورترین جاسوس تاریخ را به خود اختصاص داده است
.
جاسوسی که در قالب توریست مراقب ریگان است کسی نیست مگر فردی که امروز مقام مشهورترین جاسوس تاریخ را به خود اختصاص داده است

به گزارش جهان ،در این عکس که مربوط است به سال 1988 ریگان در جریان بازدید خود از مسکو در حال دست دادن با یک پسر جوان در میدان سرخ مسکوست.این عکس توسط پیت سوزا برداشته شده که امروز هم عکاس ارشد کاخ سفید است.

آقای "سوزا" با انتشار دوباره این تصویر غافلگیری خبری ای را دامن زد.

در عکس در پشت سر پسر، مردی را با ظاهر یک توریست مشاهده می کنید که دوربینی به گردن انداخته است. اما این فرد به ظاهر توریست که جاسوس کا گ ب است و بدون شک امروز مقام مشهورترین جاسوس تاریخ را به خود اختصاص داده است کسی نیست مگر ولادیمیر پوتین!

پوتین پیش از ریاست جمهوری روسیه، سابقه همکاری با کا.گ.ب را در دوران شوروی در کارنامه خود دارد.پوتین پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه لنینگراد از طرف کا.گ.ب دعوت به همکاری شد و بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۰ این سوی این سازمان در آلمان خدمت کرد ،وی از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۹ پست‌های مختلفی را از مشاور رئیس دانشگاه دولتی لنینگراد تا دبیرکلی شورای امنیت ملی روسیه را تجربه کرد.

دسامبر همان سال و در پی استعفای بوریس یلتسین به عنوان رییس جمهوری موقت روسیه برگزیده شد و در مارس ۲۰۰۰ طی انتخابات ریاست جمهوری ،رئیس جمهور روسیه شد ،وی در انتخابات سال ۲۰۰۴ نیز در سمت خود ابقا شد و سرانجام در ماه مه سال ۲۰۰۸ در دولت تازه به قدرت رسیده دیمیتری مدودوف پست نخست وزیری روسیه را به عهده گرفت

تصاویری از سانحه باورنکردنی و خوش شانسی یک راننده کامیون در چین



 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه مطلب ...