دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دختری که مادر یک ببر شده !

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

رسانه‌های دولتی آمریکا اعلام کردند که یک دختر نوجوان با یک ببر شش ماهه زندگی می‌کند. "فلیسیا فریسکو" که یک نوجوان اهل ایالت "فلوریدا" در آمریکا است در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور عنوان کرد: من با این ببر بنگالی که "ویل" نام دارد و شش ماهه است، زندگی می‌کنم. با او غذا می‌خورم و در کنار تختم برایش جای خواب درست کرده‌ام.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این دختر نوجوان در ادامه به روزنامه‌ دیلی میل یادآور شد: من از زمان تولد این ببر از او نگهداری کرده‌ام و او همانند یک دوست و برادر است. این ببر شش ماهه علاقه خاصی به لیسیدن صورت من دارد. در گزارش رسانه‌های دولتی آمریکا هم آمده است که این ببر هنگامی که به دنیا آمد، توسط مادرش رانده شد و به همین دلیل این دختر نوجوان از او نگهداری کرده، به او غذا می‌دهد و با او بازی می‌کند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نظرات 2 + ارسال نظر
ساشا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:10

سلام خیلی جالب بود . ممنون

علیک سلام
سپاس از نظرتان

شاد باشید

مینا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:04 http://botany89-ui.blogfa.com

سلام.خیلی جالب و دوست داشتنی بود.من گربه هارو خیلی دوست دارم.خوشحال میشم به منم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد