دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دو عکسی که احساسات شما را برانگیخته خواهند کرد ...



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


و عکس دومی در ادامه.....


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بیایید تا فرصت داریم قدر دوستی ها را بیشتر بدانیم ...


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نظرات 2 + ارسال نظر
danesh چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:37 http://www.danesh241.blogsky.com

سلام وبلاگ بسیار خوبی داری به همین دلیل من وبلاگت رو لینک کردم در ضمن یه کوچولو از مطالب وبلاگت رو رو وبلاگم می گذارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:05 http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو با اسم
امروز نخستین روز اینده توست
لینک کن و بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد