دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

کوچک ترین ماشین جهان

smallest_car-thumb-550x251-18094

ماشین های کوچک از راه حل های معضل انرژی هستند ولی این ماشین به نظر خیلی بیشتر از این حرف ها به نظر می رسد.Terry Watkins مرد47 ساله انگلیسی سازنده این ماشین است. این ماشین 39 اینچ ارتفاع، 26 اینچ عرض و 51 اینچ طول دارد. این ماشین قدرت گرفته از موتوری است که معمولن در ماشین های چمن زنی به کار می رود.

این ماشین پیشرفته سازی شده یک ماشین اسباب بازی است ;) و تا 40 مایل در ساعت سرعت دارد و به طور میانگین هر 70 مایل یک گالن مصرف میکند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:19

سلام سایت زیبایی داری.من حاضرم با شما تبادل لینک کنم
اگر مایل به تبادل لینک می باشید من را بانام:
××بزرگترین مرجع دانلود و ابزار وبمستر××
لینک کن سپس به من خبر به تا تو را با نام دلخواهت لینک کنم.
خداحافظ
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد