دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دختر مار

شنیده بودیم اشخاصی وجود دارن که بدن نرم و قابل انعطافی دارن ولی این جوریش رو دیگه ندیده بودیم .
 
خانم Nokulunga Buthelezi آفریقایی ، یکی ار همین اشخاص هستش . که به "دختر مار" معروف شده . چون به راحتی میتونه هر فرمی رو به بدن خودش بده .
 
مادر این دختر میگه وقتی Nokulunga سه ساله بود ، یه شب تصادفا ً متوجه میشه که بچه موقع خواب پاهاشو دور گردنش گره زده .
 
Nokulunga در سن شش سالگی وارد سیرک سیار آمریکا میشه و در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یه ستاره میشه و مردم لقب "دختر مار" رو به این دختر میدهند .
 
خود Nokulunga میگه : "وقتی شش ساله بودم وارد آمریکا شدم . اون زمان نه ربان انگلیسی بلد بودم نه کسی سرپرستی من رو به عهده گرفته بود . تنها امیدم والدینم بودن که باور داشتن ، من می تونم ستاره باشم ."
 
حالا که فقط12  سال از اون زمان گذشته ، این دختر 18 ساله ، سرپرستی پدر ، مادر ، خاله ها و مادر بزرگش رو به عهده گرفته و همیشه میگه : " در آفریقا کودکان زیادی با استعدادهای درخشان وجود دارن ، اما هیچ کدوم از اونا توانایی من رو ندارن ."
 
www.hamtaraneh.com
www.hamtaraneh.com
www.hamtaraneh.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد