دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

این هم پرنده ای بنام اسکل !

قیافه اش را نگاه کنید عین بیشعورهاست بخاطر همین به یه نفر که حاضر نیست از مغزش استفاده کنه میگن اسکل. در خصوصیات این پرنده نوشته اند که او وقتی برای زمستان غذا جمع آوری میکند طولی نمی کشد که محل نگهداری آنها را فراموش میکند و بخاطر همین با مشکل مواجه می شود، یا هنگام خانه سازی فراموش می کند که خانه اش را کجا ساخته است و اگر از لانه اش بیرون بیاید راه بازگشت را پیدا نمیکند ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نظرات 2 + ارسال نظر
بیتا یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:53

از دست ایرانیها به این پافین بیچاره هم رحم نکردن وبه خاطر ظاهر غلط انداز این طوطی دریایی چه اسمی براش انتخاب کردن . به نظر من که قیافش خیلی بامزه س .


ولی بیتای عزیز نخواندی که گفته خیلی حیوان فراموشناک و خنگیست...

بیتا دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:45

سلام . ابتهاج جان خوندم . راستش یه کم برام سخته قبول کنم یه پرنده اینقدر فراموشکار باشه که حتی مسیر حرکتش رو فراموش کنه و.... من فقط اسم علمی این پرنده رو میدونم با یه سری اطلاعات کم که توی یه کتاب خیلی وقت پیش خوندم .. به این دلیل فکر کردم که این اسم را به خاطر قیافش به این دادن .اما راستش مشتاق شدم که اطلاعات بیشتری در موردش بدست بیارم.

خیلی ممنون دوستم

سلام بر شما بیتای عزیز
تشکر که خواندید، من چیز بیشتری در مورد این پرنده زیبا با این خصوصیات نمیدانم، هر آنچه میدانستم را با شما شریک ساختم. شاید چیزی در موردش در دانشنامه ویکی پدیا به انگلیسی یافت...

شاد باشی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد