دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

چندمین پولدار جهان هستید ؟!


اگر میخواهید بدانید که از نظر میزان درآمد در دنیا چندمین نفر هستید،
حقوق سالیانه خود را در سایت زیر وارد کرده و از نتیجه لذت ببرید!
www.Globalrichlist.com

مبلغ را باید بر حسب یکی از واحدهای دلار ، یورو ، ین ، پوند و ... وارد نموده
و در نهایت بر روی Show me the money کلیک کنید.

من 773,071,647مین پولدار جهانم... و در TOP 12.88% پولداران جهان حساب میشم...  

 

شما چطور؟

نظرات 6 + ارسال نظر
بیتا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:10

خیلی خیلی جالب بود ..مررررسی

ممنونم ولی نگفتید چندمین پولدار جهان شدید...

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:37

من رتبه ی یک جهان را آورد.

یعنی بل گیتسی؟؟؟؟

بیتا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:23

نتیجه این بود.675/581/822

یعنی من از شما پولدار ترم...

بیتا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36

پولهاتو کجا نگه میداری .فکر بد نکنی فقط میخوام مواظبشون باشم ............................................راستشو بگو چقدر پولدارتری .البته خوشحالم که پولدارتری

پولهایم تو حسابم در بانک مرکزی، (جایی که کار میکنم )... چگونه میخوای محافظتشان کنی؟ نکنه قصد دیگری داشته باشی براشان؟؟؟

بیتا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:22

ببخشید یادم رفت خواستی ادرس پولاروبنویسی لطفا دقیق بنویس که زیاد خسته نشم و وقت بیشتری برای مراقبت از پولت داشته باشم . جدای از این صحبتها من از زندگیم خیلی راضیم وهرروز به اندازه کل جمعیت کره زمین خدا رو شکر می کنم .

گفتم در حسابم تو بانک . آدرسش هم خزانه مرکزی، شماره حساب ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰. برو خوب مواظبشان باشی...

عاطفه پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:51

5,100,000,000
واه واه من زیر خط فقرم
به من بدبخت کمک کنید



خداوند شما را هرگز بدبدخت نسازه دوست عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد