دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

باورت میشه که اینا همه کیکن؟!!!

تقدیم یکی از دوستام اینجا که همیشه در مورد شکلات و شیرینی حرف میزد...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:53

ا من دیروز واسه این قسمت نظر گذاشته بودم نیدونم چرا نیست لابد ارسال نشد.گفته بودم اولی رو که دیدم حالم ناجور شد اومدم پایین تر بهتر شدم ولی دوباره عکس اخریه دگرگونم کرد چشام شدانقد یعنی اون اولی اخریه لذتی داره واسشون

ترانه جان، با تاسف که هیچ نظرتان دیروز نه آمده بود... والا من هیچ نظری را بدون پاسخ نمیگذارم...

من که همش حالم را بهم میزنند... خصوصا آن خوک و بقه اش...

این پست را واسه یکی از دوستا اینجا گذاشتم چون همیشه در مورد شکلات و کیک و شیرینی صحبت میکردن... اینا هم یه جوری از کیکهای شکلاتی تقدیم آنها...

اتیش پاره دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:02

به به اشتهام باز شد!!

نوش جان...

اتیش پاره سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:01

شما هم بفرما یه لقمه بزن!! جون ابتهاج تنها تنها از گلوم پایین نمیره!!

برای شما گذاشتم،‌ ولی متوجه باش نسوزیش...

اتیش پاره سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:43

وای قربون لطفت عمو ابتجی!! خوب شد تذکر دادی! نزدیک بود بسوزمش!!!!!!

نگار جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:34

من خشششششگلم؟

بله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد