دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

اندازه گیری فشار خون با آیفون

 گوشی های موبایل حالا دیگر به اندازه یک کامپیوتر واقعی قدرتمند شده اند و آیفون یکی از این گوشی های موبایل است که از محبوبیت ویژه ای برخوردارند. یکی از برنامه های جالبی که به تازگی برای آیفون آمده iHealth نام دارد. شرکت سازنده یک دستگاه اندازه گیری فشار خون تولید کرده اما بجای آنکه مقادیر اندازه گیری شده بر روی نمایشگرهای دیجیتالی رایج نمایش داده شود این مقادیر بر روی سخت افزارهای مبتنی بر iOs نشان داده می شوند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نرم افزار رایگان تهیه شده برای این دستگاه ها علاوه بر نمایش فشار خون و ضربان قلب دارای قابلیت نگهداری این اطلاعات و تهیه یک سابقه پزشکی و اشتراک گذاری از طریق ایمیل را دارد. همچنین با کمک برنامه می توانید خطر ابتلای خود به بیماری فشار خون را در قیاس با آمارهای جهانی بهداشت متوجه شوید.

قیمت این دستگاه اندازه گیری فشار خون ۹۹٫۹۵ دلار بوده که قیمت مناسبی برای این نوع دستگاه ها به شمار می رود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه و دریافت رایگان نرم افزار آن می توانید به وبسایت ihealth99 مراجعه کنید. این برنامه را می توانید بر روی آیفون، آی پاد و آی پدهای دارای iOs نسخه ۳٫۰ به بعد نصب نمایید.


نظرات 1 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:34

یه جوریه

چه جوریه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد