دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

معجزه وحشتناک دستمال‌های مرطوب کننده پوست !

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




"تصویر تزئینی است"


وطن امروز: دستمال‌های مرطوب که قرار بود پوست چهره دختر جوانی را زیباتر کند وی را به دام اعتیادی مرموز گرفتار کرد. این دختر دانشجو وقتی زن ناشناسی ادعا کرد برای از بین بردن جوش و لک صورتش دستمال‌های معجزه‌گری را می‌تواند به وی بدهد خیلی زود اغفال شد.

چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب تهران ماجرای عجیبی را پیش روی پلیس قرار داد که تازگی داشت. دختر 21 ساله در تحقیقات گفت: میخواستم به دانشگاه بروم که سوار اتوبوس شدم. زن جوانی که در صندلی کناری‌ام نشسته بود خیلی باکلاس و شیک به نظر میرسید، دیدم که به صورتم خیره شده است تا اینکه لبخندی زد و سرصحبت را باز کرد. وقتی شنیدم که با یک پزشک پوست آشناست و دستمال مرطوبی سراغ دارد که باعث از بین رفتن لک و جوش صورتم میشود خوشحال شدم. میگفت دستمالها بی خطر هستند و هر شب باید آن را روی صورتم بگذارم تا پوستم ترمیم شود.
فریماه همان لحظه یک سری دستمال مرطوب به من داد و خواست شماره موبایلش را داشته باشم و اگر دستمالها تاثیر خوبی روی صورتم گذاشتند با وی تماس بگیرم تا سفارش بدهد از اروپا برایم بیاورند. همان شب دستمال مرطوب را روی صورتم گذاشتم. حس خوبی به من دست داد. از آن به بعد هر شب اینکار را میکردم. یک هفته نشده بود که با فریماه تماس گرفتم و بسته جدیدی از دستمالها را سفارش دادم. همدیگر را دیدیم و او با گرفتن 20 هزار تومان دستمالها را به من فروخت.

دختر دانشجو افزود: هر شب مرتب دستمالها را استفاده میکردم و اگر آنها را به صورتم نمیگذاشتم نمیتوانستم بخوابم و نیمه‌های شب از خواب میپریدم. اصلا تصور نمیکردم که معتاد دستمالها شده‌ام. رفته رفته وقتی از دستمالها استفاده نمیکردم خمار و خواب‌آلود میشدم. خواهرم که از نزدیک شرایط من را دنبال میکرد ترسیده بود، طوری حرف میزد که انگار مطمئن است من مواد مصرف میکنم اما نمیپذیرفتم. هر بار با فریماه تماس میگرفتم قیمت دستمالها را چندین برابر بالا میبرد. سومین بار بود که 100 هزار تومان خواست که ناچار بودم بپردازم. هر هفته وقتی با فریماه تماس میگرفتم چون میدانست وابستگی شدیدی به دستمالها دارم قیمت را بالاتر میبرد. خواهرم که بیشتر متوجه رفتارها و بی‌تابیهای من شده بود خانواده را در جریان قرار داد. اصرار داشتند آزمایش بدهم. من تصور نمیکردم چنین جواب عجیبی بشنوم بخاطر همین پذیرفتم و آزمایش دادم ...

نتیجه باورنکردنی بود. در خون من یک نوع ماده مخدر به نام "ال‌سی‌من" وجود داشت که از راه پوست و دستمالهای مرطوب من را معتاد کرده بود. وقتی با فریماه تماس گرفتم و شنید میدانم چه بلایی بر سر من آورده است تماس را قطع کرد و از آن به بعد گوشی‌اش خاموش است. من از این زن که میتواند دخترهای دیگر را نیز فریب دهد شکایت دارم. ماموران با شنیدن ادعاهای دختر دانشجو به بررسیهای تخصصی دست زدند و پی بردند "ال‌سی‌من" یک نوع ماده مخدر سوییسی بوده و از طریق اروپا وارد ایران شده است. ماموران دریافتند که فریماه با اطلاع از اینکه دستمالها اعتیاد‌آور هستند سوار اتوبوس‌ یا مترو به جذب مشتری از میان دختران جوان پرداخته و با استفاده از عدم آگاهی آنان به خطری که در پیش دارند ابتدا با قیمتهای پایین دستمالهای "ال‌سی‌من" را در اختیارشان گذاشته سپس با اعتیاد طعمه‌هایش پول زیادی به جیب میزند. تحقیقات در اینباره که آیا باند سازمان‌یافته‌ای به چنین اقدام خاموشی دست میزند ادامه دارد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:14

این نتیجه ی اخلاقیش میشه این که از غریبه ها هیچی نگیریم.
من مامانم همیشه میگه از غریبه ها شکلات نگیر.

خیلی دوستدار شکلاتی سمیه جان و حرفات نیز از شکلات کمتر نیستند..

شاد باشی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد