دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

خداحافظی با هری پاتر


هزاران نفر از طرفداران هری پاتر در مراسم نخستین اکران آخرین قسمت از فیلم های هری پاتر (هری پاتر و قدیسان مرگ؛ قسمت دوم) در میدان ترافالگار لندن جمع شدند تا بازیگران فیلم و جی کی رولینگ را از نزدیک ببینند.

 



اما واتسون و جی کی رولینگ وقت صحبت با جمعیت حاضر احساساتی شدند.

 



روپرت گرینت، اما واتسون و دنیل ردکلیف چندین ساعت مشغول دیدار با طرفداران و امضا دادن به آنها بودند. بسیاری از طرفداران، چندین روز بارش باران، در میدان ترافالگار چادر زده بودند تا شخصیت های محبوب خود را ببینند.

 



جیمز فلپ و اولیور فلپ که در فیلم های هری پاتر، نقش جورج و فرد ویزلی دوقلو را بازی می کردند روی فرش قرمز قدم گذاشتند. گفته می شود فرش قرمز برای عوامل این فیلم که 1 کیلومتر و 200 متر (از میدان ترافالگار تا میدان لستر) پهن شده بود، طولانی ترین فرش قرمز جهان است.

 



دنیل رتکلیف که از یازده سالگی نقش هری پاتر را بازی کرده، به هوادارانش گفت که این فیلم ها تا آخر عمرشان، با آنها خواهند بود.

 



مجموعه فیلم های هری پاتر تاکنون بیش از 4 میلیارد دلار در جهان فروش داشته است. حدود 10 سال از ساخت اولین فیلم این مجموعه( هری پاتر و سنگ جادو) می گذرد.

 



وقتی جی کی رولینگ، نویسنده بریتانیایی، امتیاز ساخت فیلم بر اساس رمان های هری پاتر را فروخت، شرط گذاشت که فقط بازیگرهای بریتانیایی در آن بازی کنند و فیلم ها تنها در بریتانیا فیلمبرداری شوند. ایملدا استانتون، هلنا بونهام کارتر و رابی کولترین در این فیلم ها نقش هایی ایفا کرده اند.

 



بسیاری از طرفداران برای این مراسم، با لباس های مخصوص، عینک ها و اونیفورم های مدرسه جادوگری هاگوارتز آمده بودند.

 



تام فلتون که نقش دراکو مالفوی را بازی کرده است. منتقدان، هشتمین فیلم مجموعه هری پاتر را هم با دیده تحسین نگریسته اند. روزنامه "سان" آخرین فیلم هری پاتر را "همچنان دارای جادوی هری پاتر" دانسته است.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ثریا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:31 http://serina.blogsky.com

سلام.
جالب بووود
منم آپم بیا و نظرتم بگو...
ممنون

mana سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:36 http://ahmad-67.blogsky.com

سلام خسته نباشید سایتتون عالیه اگه مایلید تبادل لینک داشته باشیم لطفآ منو بانام گزیده ها لینک کنید ahmad-67.blogsky.com

nona یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:25 http://www.nona1380.blogfa.com

man ino 3d didam too cinams

خیلی عالی نونای عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد