دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

دانشنامه دانستنی های جهان

بزرگترین، کوچکترین، عجیب ترین، وحشتناکترین، زیباترین، زشت ترین، بلندترین، طویلترین، کوتاه ترین، عمیق ترین.... همه ترین ها

خوش شانس یا بد شانس ترین های تاریخ

خب یه سری ادمای در دنیا وجود دارن که خودشونم نمیدونن که خوش شانسن یا بد شانس به سرگذشتشون توجه کنید متوجه قضیه میشید.



تسوموتو یاماگوچی

این زن ژاپنی 93 ساله از بدشانس ترین انسان های تاریخ است در زمان جنگ جهانی دوم که اولین بمبهای اتمی در روی شهرهای هیروشیما وناکازاکی انداخته شد دراین دو شهر حضور داشت. در 6 اگوست سال 1945 یاماگوچی برای انجام یک ماموریت کاری عازم هیروشیما شد. وهنگامی که قصد داشت از قطار پیاده شود اولین بمب اتم در 2 کیلومتریه او انداخت شد و از شدت انفجاز کر شد.و همچنین دچار نابینایی موقت شد. سه روز بعد از این حادثه یاماگوچی در ناکازاکی مشغول صحبت با رییسش بود که دومین بمب در فاصله دو کیلومتریه او انداخته شد واین شهر را ویران کرد یاماگوچی از این دو انفجار جان سالم به در برد واز ان پس به یکی از سرسخت ترین مخالفان استفاده از صلاح های هسته ای تبدیل شد. او چندی قبل درگذشت.

روی سالیوان

یکی دیگر از بد شانسترین های تاریخ روی سالیوان است که دچار 7 بار صاعقه زدگی شده است. که احتمال وقوع ان بسیار نادر است جان سالم به در برد ولی در 71 سالگی با شلیک گلوله ای به زندگیش پایان داد.

ان هوگز

این زن امریکایی یکی از بدشانس ترین های تاریخ است در تاریخ 30 نوامبر تکه ای از یک شهاب سنگ جدا شد و با سقف خانه ی او برخورد کرده و دقیقا با او که روی مبل قرار گرفته بود برخورد کرد این حادثه برای هر کسی اتفاق نمیافتد و ان اولین فردی بود که این حادثه را تجربه کرده بود.
 

برای خواندن لیست کامل این افزار بر روی ادامه مطلب کلیک کنید . ..

 

ب;رای دیدن توضیحات کامل این مطلب اینجا کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
H شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:06

..دست شما درد نکنه بابت این پست... .

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد